3 Kasım 2008 Pazartesi

bu bir rüya...


içimdeki müzikle ağır adımlarla dans ediyorum.gözlerim sadece tek bir nefes aralığı açık, çevremi hissederek oynuyorum.etrafımdaki hiçbirşeyin değişmediğini görerek dans ediyorum.her yere ulaşıyorum.bu tamamen bana ait olan bir dünya, bazı zamanlarda hakim olamasamda.dans ederken karşımda büyük bir cadı aynası var.aynada yansıyan eller var siyah,beyaz, zayıf,şişman,kirli,temiz.güzel dünya güzel dünya herşey ve herşey,güzel dünya güzel dünya hiçbirşey ve hiçbirşey... ağır ağır koşuyorum,adımlarım her an durmak ister gibiler,herkeze dokunmak istiyorum ama gittikçe ağırlaşıyorum sanki bir rüya,tutunuyorum ama uyanmak zorundayım çünkü bu gerçektende bir rüya bu sadece bir düş.biliyorumki hep içindeyim herkez gibi...her uyanışımda yastığıma yaslarken buluyorum başımı. 00:11 03.11.2008

1 yorum:

Adsız dedi ki...

bu bir rüya...
güzel bir öykü olmuş. İnsanı kavrayan cinsinden,tam bileklerinden, hani vardır ya böyle içinde yaşadığın hikayeler işte bu onlardan biri. ritim duygusu vermesi çok güzel. beğendim. teşekkürlerr... durum öyküsü diyoruz... oleyyy.. küçük çehov :D