4 Haziran 2010 Cuma

Doğrudur...

Zaman nasılda geçer
Zaman nasılda biter
Peki hangi zaman biter
Unutmadıkların arasında
Tekrar tekrar tek bir gün
Hmh! Arkandamı sandın
Kalır mı gerilerde
Dön demeye tutmayan yüzünde
Bir el unutulurmuş
Bir beden unutulurmuş
Bir çift göz nede yabancı gelir
Zaman hmh! Zaman
Unutulan zaman değil
Bitenlerde değil
Değillerde değil
Benim unuttuğumda değil
Unutulduğum…
Doğruydu
Unuttum sevdiğimi
Kaldığım bir damla hayalde
Uzaktan dokunuşlarda
Unuttum sevdiğimi
Unutulduğum…
Neler biter
Neler geçer gözlerimin önünden
Neler sebeptir
Unutulduğum…
Anlamak istemediğim bir vazgeçiş gerçekliğimden, zaman değişmeyen yüzünde gerçeğin olarak duran tek doğru.Değiştim bile kayboldum, yokum artık.Nasıl bir eylem kaybeder seni, nasıl bir zaman siler beni, geçemediğim bir türlü zamanlarım, geçemediğim bir türlü yok oluşlarım, değiştim artık, değiştim mi kaybettim beni, son sözüm hmh! Son sözüm yok… tanıdığım bir kız gecesinden gülüşleri, gecesinden öpüşleri kaybolur gider teni,doğrudur unutulduğum…00:24 04:2010

Hiç yorum yok: