26 Aralık 2017 Salı

Poe'nun dalgalarında...

Hiç yokmuş gibi hiç var olmamış gibi yok oldum.hiç olmamış gibi...


Sarmal gerçeklerden uzak ve görünmez bir boyutta sıcak duygular vede hisler, ölmeden başka bir boyutta renkli bir dalgada beni oraya götüren ne var... beni orada saklayan ne var...

Ne varsa karanlıkta
Karanlıkta ve parçalarında
Kırık, bir diğeri olmayan
Kalamadığım onda ve dalgalarda
Sırlarımda ve rüyalarımda
Ölüm beni ayırana dek
Hoş sonbahar rüzgarında
Renkli yağmurların ve dalgalarında
Ben boğulana dek...
Sevdiğim topraklar çimenler ve dağlar bir kağıtta düz bir hayalde inandığım ne varsa beyaz.
Ben hiç olmamış gibiyim, olmayan duygularda ve hislerde olmayan yaşamlarda ve gözlerde.
Kaybolmuş gibiyim rüyalarımda ve dalgalarında.
sen gibiyim sen olduğumda beyaz bir kağıtta.
Tekrar eden bir nefes gibi yürüdüm, tekrar eden bir öykü gibi söyledim, tekrar eden ne varsa...
Zamanda.
Bir ölümlü gibiyim havada ve yerde, ölen bir yıldız gibiyim atmosferde, derin dalgaları aşıyorum soğuyorum uzaklaştıkça rüyalarımdan.Bizden kalmayan ne varsa...
  Poe'ya saygılarla
A Dream Within A Dream
Alnına konsun bu öpücük
ve, şimdi senden ayrılıyorken
itiraf edeyim ki
günlerimi bir düş
sayarken yanılmıyorsun
...bir düşün içinde bir düş mü
bütün gördüğümüz ve göründüğümüz?
02:22 26.12.1986/2017

Hiç yorum yok: