11 Temmuz 2008 Cuma

içinize açılan pencere

Adım üstünde adım,nefes içinde nefes,gözler içinde gözler…
Üstünde bir dayanak olmamalı çürümeye karşın duyguların.tüm içtenliğinle orda ol.
Kötü yada iyi, yanlış yada doğru tümü insanların düşünce ürünü,önemli olansa üretim biçimi,üretilirken içinde sakladıkları.
Önemli olan işte bu; insanlar,yollar,düşünceler,hedefler,amaçlar değişebilir ama insanın içi değişmemeli.
Aralarında kötü olansa sizi yanlışa iten hırsınıza yönelik duygu eğilimleri.Bunu kontrol etmenin tek yoluysa amacınıza ulaştığınızda işte tam o an durup kendinize zamanın penceresinden bakmak.
Sakın şaşırmayın, bir anda olması değil istediklerinizin size getirisi , tek sebebi isteme şekliniz.
Kabullenipte bekleyenlerse durup dururken ansızın yolunuza atlayanlar.
Yere dökülüp gidenlerse savaştıklarınız.

Kabullenmekten değil hayatım
Nede soluksuz bir adımda ansızın gelen bir yüz
Amacım değil yüz üstü bırakmak
Umudum değil, sevgimden etrafa saçılanlar
İçimdekiler hepsini yansıtan gerçekler 01:44 11.07.2008

2 yorum:

Adsız dedi ki...

her zamn ilerlemek istediğin yola kendini adamalısın sende bunları başarabilenlerdensin

Adsız dedi ki...

çOOOOq GüSeL hPsİ bRbRnDeN gÜseL=)))