25 Haziran 2009 Perşembe

zamanı zamanından ayrılıklar...

geçmişi geçmişte saklı gizlenimler
varisi olmayan ölümlerin baş harfleri
ve bırakmadıklarım beni bırakır
şekerinden elması tatsız kalır
aslında kalır zihninde,perdenin arkasında
ne olur? ne olmaz?
görmekten ziyade görmek,herkesden farklı
adımların içinde yüzmek
neyse deyip çekip gitmek
nedir sence hayat?
dur cevap verme
cevap vermeden önce beni sev...
güzel...
gerçi kara bir mizah aynalarda güzellik
tabi gerisinde durmaktansa dokunmak
dokunmak her şeyi çözerdi
tüm bakışlarda
tüm dokunuşlarda
ya da tümüyle hayat
hayata dokunmak gerekliydi
neyse...
ben sokağın başındayım
01:41 25.06.2009
hayatın bir armağan...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

eğer eğer bişeyler söyleseydin
Keşke keşke yanımda kalsaydın
eğer eğer ben öyle demeseydim
keşke sen de korkmasaydın
bizimki de keşke eğer
ama her şeye değer
bu şarkı içimden izin ver senin olsun
binlerce gün sonra seni kalbinden vursun...
sonsuza dek :)

sedf dedi ki...

vaaaaavvvvvvv yoruma bak beeee

SANCTUM dedi ki...

gölgeden bir dokunuş...