28 Ocak 2009 Çarşamba

Şapkamın Üstünden Bir Hayat Geçti...




Oturduğum tahta bankın önünde bir hayat.
Hastanenin önünden bir hayat geçti.
Işıklardan bir hayat geçti.
Masamın önünden bir hayat geçti.
Yürümekle geçmeyen hayat,
Korktu benden
Bir anda geçti şapkamın üstünden.
Fısıldamalar yüzünden duyamadım,göremedim hayatı.
Otobüsün içinden bir hayat geçti.
Bir hayat yürüdü benden,geçti benden.
Yürüdü benden hayat
Ben indirdim artık şapkamı
Kaldım artık koltuğumda
Gittim geldim.
Şapkamın üstünden

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hayat her saniye geçiyor bizden de farkında değiliz.. her yitirdiğimiz şey bir hayat aslında bizden yiten..
sevgiler.

beyazgelinciik.blogcu.

Adsız dedi ki...

iyi geceler.. çeşitli müzik sayfalarından yapabilme imkanı var.. ben imeem. com dan alıyorum mesela.. o sayfaya girip istediğin müziği bulup o müziğin altında ki embed kodu var onu alıp şablonuna ekliyosun .. bukadar.. bir dene bakalım.. olmazsa istediğin şarkıyı söyle kodunu göndereyim sana..
beyazgelinciik..